2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
- Anoniem
Mijn zoontje van 6 heeft al 3 maanden last van bloeding tijdens zijn ontlasting. Een paar dagen geleden kwam er na het poepen een hard bolletje naar buiten, zou dit een aambei kunnen zijn? Afgelopen nacht werd hij wakker met bloed in zijn onderbroek, pyama en op het bed. Huisartsenpost gebeld zeggen dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Is het normaal dat een kind van 6 hier mee rond moet blijven lopen?
Huisarts.nlHet kan een aambei zijn. Dat is op zich niet gevaarlijk. Als de klachten aanhouden, ga dan na de feestdagen naar de huisarts. Of naar de huisartsenpost als de klachten erger worden of er klachten bij komen
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)