- Huisarts.nl
Ik voel me sinds woensdag al niet fit..opgeblazen gevoel..heb 1 maal dulfolac gebruikt om de darmen te legen en ontsteking tegen te gaan.sinds donderdag 38.4 op de teller hoofdpijn m’n hart gaat te keer. Ik heb links zij pijn en kan niet op rechts liggen..dan doet het links zeer..zou het een griep kunnen zijn of moet ik toch de hap bellen? Ik denk zelf dat m’n darmen ontstoken zijn..ik ben vrouw 40 jaar..ik heb geen uturus meer
Huisarts.nl” dulfolac gebruikt om de darmen te legen en ontsteking tegen te gaan” een ontsteking kun je zo natuurlijk niet tegengaan. Dit zijn middelen die je alleen maar moet gebruiken als er sprake is van obstipatie die al enkele dagen aanhoud.
Het zou een griep kunnen zijn, als de klachten aanhouden of erger worden, neem dan contact op met de huisarts