Buikpijn linksonder (3 jaar)
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • #1994290 Reageren
    Huisarts.nl

    Ik heb even een vraag. Ik heb al 3 jaar af en aan (soms periodes van weken niet en maanden wel) last van een stekende toch ook zeurende buikpijn linksonder. Soms straalt het uit naar mijn bovenbeen en dat brandt dan. Het valt het beste te omschrijven alsof je chronisch een blaasontsteking hebt. Hier ben ik voor getest en dat was het niet. Ik heb een echo gehad, een colonoscopie en op een kleine cyste op mijn linker eileider na konden ze niks vinden. Hier kon de pijn niet van komen zeiden de medici. Er kon niks gevonden worden en toen had ik dus Prikkelbaar Darm Syndroom. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden want ik vind het nogal een makkelijke conclusie. Herkent iemand dit of enig idee hoe en wat?

    Mvg S.

    #1994291 Reageren
    Huisarts.nl

    Ik ben er nog niet zo zeker van of de cyste de klachten niet toch veroorzaakt. Ga voor een second opinion naar een andere gynaecoloog in een ander ziekenhuis

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Buikpijn linksonder (3 jaar)
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe