2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
- Anoniem
Afgelopen week teruggekomen vab egypte. Sinds dat ik thuis ben heb jj diarree en laat best vaak erg stinkende gassen…. Is dit normaal… Gaat dit vanzelf over. Geen koorts verder.
Huisarts.nlHet kan reizigers diarree zijn. Als de klachten aanhouden, ga dan toch even naar de huisarts
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)