Gerommel darmen
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • #1927789 Reageren
    Anoniem

    Goedenavond,

    In april heb ik een maand lang probiotica gebruikt (zomaar omdat ik dacht dat dit goed was). Halverwege gingen mijn darmen rommelen. Ik heb daar nu nog steeds “last” van. Vooral als ik er op ga letten en denken. Men zegt dat je dan een goede spijsvertering hebt, maar ik vind het erg irritant. Kan dit nog komen door de probiotica en herstelt dat weer vanzelf? Ontlastingpatroon niet anders dan anders.

    #1927790 Reageren
    Huisarts.nl

    “Vooral als ik er op ga letten en denken.” Dat heeft dan niets met de probiotica te maken maar met de focus op je buik en darmen leggen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Gerommel darmen
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe