Hartklachten
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • #1966010 Reageren
    Anoniem

    kan ik zo maar stoppen met de medicatie tegen hartklachten. Dit naar aanleiding dat ik teveel bijwerkingen hebt.
    slik tambocor en bloedverdunners. leeftijd 70 jaar, operatie gehad nwe. heup. Hierdoor omdat ik teveel viel, kreeg ik te maken met een cardioloog die mij verschillende medicijnen gaf, maar ik kreeg teveel bijwerkingen. Zodoende deze laatste en hierbij kon de cardioloog mij niet helpen. En moet ik nu stoppen met de medicatie.
    U begrijp natuurlijk dat dit mij angstig maakt.
    graag uw antwoord wat is wijsheid in deze casus.

    #1966011 Reageren
    Huisarts.nl

    Ik raad aan om dat in overleg met de behandelend arts te doen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Hartklachten
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe