- Anoniem
Beetje raar iets onsmakelijk verhaal maar dit heb ik. Sinds afgelopen maandag last van hoofdpijn, misselijkheid,beetje overgegeven maar vooral braakneigingen, veel slapen,borrelende darmen maar geen diarree. Wel iets zacht qua structuur, minder prettig van geur, kleur lichtbruin. Ook in de nacht last van winderigheid. Dacht eerst aan migraine gezien het soort hoofdpijn en de misselijkheid maar hier past de borrelbuik etc. niet tussen. Ik drink veel water en slappe thee. Kan wel eten maar niet alles valt goed. bijv yoghurt,gelijk overgeven en afgelopen vrijdag shoarma met gesmoltenkaas knoflook en uien saus. Hier had ik ook enorme buikpijn van maar daar zit wel veel tijd tussen on dan te denken aan een bacterie bijv. Verders ook nog gedacht aan de hormonen. Ik ben 51 jaar en deze maand voor t eerst niet ongesteld. Ben t altijd rond de 21ste. Wel nu voor de 2e keer in 2 weken last van de borsten wat ik altijd heb voordat ik ongesteld word. Behalve paracetamol geen medicijnen.
Anoniembtw De assistent van de huisarts kan er zogezegd geen chocola van maken, dat snap ik, en kan mij voor aankomende maandag inplannen voor een afspraak. Aangezien dit mijn werk belemmert stel ik mijn vraag hier in de hoop iig een indicatie en mogelijke oplossing te krijgen?
Huisarts.nlen afgelopen vrijdag shoarma met gesmoltenkaas knoflook en uien saus. Hier had ik ook enorme buikpijn van maar daar zit wel veel tijd tussen on dan te denken aan een bacterie bijv. Het lijkt toch op een voedselvergiftiging. Een bacterie dus
AnoniemThanks. Dat vermoed ik ook maar aangezien de assistent niet ALLE symptomen kon afvinken raakte ze denk ik n beetje in de war ?
AnoniemMisschien echo laten nemen v d gal. Wat u schrijft had ik al bijna 1 jaar (precies warerval in buik en zeer dunne afgang). Vorige week zaterdagavond frit gegeten en zondag zeer veel pijn in borstkas/buik. Maandag huisarts en dacht aan galblaasontsteking en stuurde me naar spoed. Direct opgenomen, bij echo bleek acute zeer hevige galblaasontsteking. Dus misschien eens echo laten nemen van gal, kan nooit kwaad