Opgezette buik
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • #1959282 Reageren
    Anoniem

    Ik ben al twee keer naar de huisarts geweest vanwege opgezette buik. Ik had die tijd antibiotica genomen dus ik werd geadviseerd om te stoppen. En ik had de pijn veel minder. Maar de opgezette/opgeblazen buik is nog gebleven en ik heb nu al 2 maanden last. Ook heb ik geen problemen met ontlasting. Trouwens ik heb ook bloed laten prikken maar de uitslag was goed. Ik ben nu verwezen naar diëtiste, maar ik krijg het idee dat waarschijnlijk niet veel zou helpen. Ik zit niet lekker in mijn vel, wat kan het toch zijn?

    #1959283 Reageren
    Huisarts.nl

    Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Een diëtiste kan in ieder geval geen kwaad.. Toch maar eens goed naar de voeding kijken

    #1959284 Reageren
    Anoniem

    Dank u wel voor het reageren. Maar ik had eerder nooit last van mijn voeding en ik heb mijn voeding niet aangepast.

    #1959285 Reageren
    Huisarts.nl

    Dat kan. Maar toch kan het geen kwaad om ernaar te laten kijken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Opgezette buik
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe