3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Anoniem
Hoi!
Vandaag (maandag) ben ik er achter gekomen dat ik gisteren (zondag) de pil ben vergeten. Ik zit nu in het begin van week 2 van het doorslikken, dus technisch gezien in week 5. Ik heb de vergeten pil + de normale pil vandaag rond 09:00 ingenomen (normaal tussen 11 en 12U), ben Ik nu voldoende beschermd tegen zwangerschappen? En ben Ik veilig als Ik nu nog 7 pillen doorslik en Dan de stop week inlas?
Ik hoor graag uw advies, bedankt.AnoniemEdit: het gaat over de mycrogynon 50
Huisarts.nlje bent gewoon beschermd, en kunt een stopweek inlassen wanneer je wilt
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)