7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
- Anoniem
Hallo, ik heb vandaag sinds 2 jaar geleden weer een gastroscopie onderzoek gedaan. De zweer is nu genezen.
Nu heeft hij een aantal noopten genomen. De biopgen deed bij de slokdarm pijn en nu pijn vlak na het slikken. Ook voelde ik iets knappen(Het bekje?)
Is dat normaal?
Groet, Thomas.
Huisarts.nlDat is normaal
AnoniemMaar ik dacht dat je daar niets van zou voelen maar bij de slokdarm is dat blijkbaar anders.
AnoniemDe arts zei dat het niet heel vaak voorkomt.
Huisarts.nlMaar het kan voor komen
AnoniemHoe komt het pijn na slikken bij voornamelijk vast voedsel?
Huisarts.nlOmdat dat schuurt in de slokdarm.Er is wel een klein wondje ontstaan door het nemen van het biopt
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)