Slokdarmonderzoek
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • #1950972 Reageren
    Anoniem

    Hallo, ik heb vandaag sinds 2 jaar geleden weer een gastroscopie onderzoek gedaan. De zweer is nu genezen.

    Nu heeft hij een aantal noopten genomen. De biopgen deed bij de slokdarm pijn en nu pijn vlak na het slikken. Ook voelde ik iets knappen(Het bekje?)

    Is dat normaal?

    Groet, Thomas.

    #1950973 Reageren
    Huisarts.nl

    Dat is normaal

    #1950974 Reageren
    Anoniem

    Maar ik dacht dat je daar niets van zou voelen maar bij de slokdarm is dat blijkbaar anders.

    #1950975 Reageren
    Anoniem

    De arts zei dat het niet heel vaak voorkomt.

    #1950976 Reageren
    Huisarts.nl

    Maar het kan voor komen

    #1950977 Reageren
    Anoniem

    Hoe komt het pijn na slikken bij voornamelijk vast voedsel?

    #1950978 Reageren
    Huisarts.nl

    Omdat dat schuurt in de slokdarm.Er is wel een klein wondje ontstaan door het nemen van het biopt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Slokdarmonderzoek
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe