Answer Question
0
0

Ik heb al een week buikpijn. Ik ben 2a3 weken gestopt met de pil. Ivm kinderwens. Nu gaat de buikpijn gepaard met rugklachten en heupen. Maar vanavond was het anders. Ik moest veel plassen en mijn urine was donder geel/bruin. Het waren kleine plasjes van 10 druppels en slijmproppen. Na 2 u dit hebben gehad kreeg ik ineens licht roze bloedverlies. Wat kan dit zijn? Ik ben 32 jaar en gebruik geen medicatie en heb al een kind van 5.

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 18 juli 2015 23 32
142 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Het zou een blaasontsteking kunnen zijn. Breng maandagochtend urine naar de huisarts. Als de klachten erger worden kun je eventueel contact opnemen met de huisartsenpost

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 18 juli 2015 23 52
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB