0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Hansje
Gevraagd op 5 maart 2021 13 25
45 bekeken

Sinds een aantal maanden (vanaf oktober) slik ik Candesartan, bloeddrukverlagende medcijnen (8 mg). Ik vroeg mij af of het kwaad kan om nu xtc te nemen, aangezien xtc bloeddrukverhogend is, en de medicijnen dus verlagend. Het is wel belangrijk te vermelden dat ik de medicijnen niet per se slik om mijn bloeddruk te verlagen (die is al laag van zichzelf), maar als middel tegen migraine. Ik heb in de tussentijd al wel een keer speed gebruikt en dat ging in principe goed. Ik snap dat het nooit goed is om drugs te nemen, maar ik vraag mij af of het meer kwaad kan in combinatie met de candesartan.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 5 maart 2021 13 34
Privé antwoord

Het zou problemen kunnen veroorzaken, en dat met name voor je bloeddruk. Er kunnen ook hartritmestoornissen ontstaan

Gemarkeer als spam
Geschreven door Hansje
Beantwoord door 5 maart 2021 14 04
Privé antwoord

Wordt de bloeddruk dan te laag? Of juist te hoog? En zou dit ook gebeuren bij een lage dosering?

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB