0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 30 april 2015 18 07
94 bekeken

De titel spreekt aardig voor zich, maar nog een beetje achtergrond. Ik wil volgende week met een paar vrienden een combinatie proberen van harmaline (MAO-I) en magic truffels. Maar er wordt op verschillende websites gezegd dat bij het gebruik van harmaline als MAO-I er geen amfetaminen genuttigd mogen worden. En ik heb begrepen dat ritalin in deze categorie valt. Als ik vandaag zou stoppen met ritalin en tot vrijdag niks meer zou gebruiken, kan ik dan veilig de harmaline gebruiken.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 30 april 2015 18 22
Privé antwoord

De combinatie van harmaline en truffels kan NOOIT veilig worden gebruikt.
Voor het overige worden ten aanzien van drugsgebruik geen adviezen gegeven. Daar zijn andere fora voor.

Gemarkeer als spam
Geschreven door j7ll7
Beantwoord door 30 april 2015 20 00
Privé antwoord
Maar stel nou dat deze man nog steeds wil proberen om de combinatie aan te gaan, zou de ritalin dan een probleem vormen?
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 30 april 2015 20 11
Privé antwoord

Ja, er kan een serotonine syndroom ontstaan. Daarnaast kunnen er convulsies ontstaan die op stuipen of epileptische aanvallen lijken.
Ook de bloeddruk kan gevaarlijk hoog worden.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB