Answer Question
Categorie:
0
0

Ik ben een jongen van 20 jaar oud en ik heb het sterke vermoeden dat mijn haarlijn stevig achteruit gaat. Ik heb mezelf een beetje ingelezen over Propecia en ik lees redelijk positieve dingen. Ik vroeg me af of dit bekende slechte effecten had en dan het liefst specifiek voor jongeren zoals ik.

Ik ben een verder gezonde jongen van 20 jaar oud.

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 7 juni 2015 21 36
147 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Propecia kan nogal wat vervelende bijwerkingen hebben.

 minder zin in seks
 problemen met het krijgen van een erectie
 problemen met de zaadlozing, zoals een vermindering van de hoeveelheid zaadvloeistof
 depressieve stemming.
 allergische reacties zoals uitslag, jeuk, galbulten en angio-oedeem (met onder andere zwelling
van de lippen, tong, keel en gezicht)
 pijnlijke of opgezwollen borsten
 pijn aan de testes
 snelle hartslag
 aanhoudende problemen met het krijgen van een erectie na stopzetting van de behandeling
 aanhoudende verminderde zin in seks na stopzetting van de behandeling
 aanhoudende problemen met de zaadlozing na stopzetting van de behandeling
 onvruchtbaarheid is gemeld bij mannen die finasteride langdurig hadden gebruikt en andere
risicofactoren hadden die van invloed kunnen zijn op de vruchtbaarheid. Na stopzetting van
finasteride is gemeld dat de zaadkwaliteit verbeterde of normaal werd. Er is geen langdurig
onderzoek gedaan naar het effect van finasteride op de vruchtbaarheid bij mannen
 verhoogde leverenzymen.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 7 juni 2015 23 43
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB