0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 2 september 2015 9 30
125 bekeken

Ik ben sinds een maand gestopt met de pil,heb daarna gemeenschap gehad maar had geen last van pijn,maar nu een week geleden
Heb ik ineens pijn in de onderbuik bij gemeenschap,ik had hiervoor even last van gewrichtspijn maar is nu verdwenen.
Ik heb dit nu al twee keer gehad die pijn.
Is dat door het stoppen van de pil of door die gewrichtspijn?
Mvg

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 2 september 2015 10 15
Privé antwoord

Die vraag is moeilijk te beantwoorden. Het stoppen van de pil zou de oorzaak kunnen zijn. Als de klachten zich blijven herhalen, ga dan naar de huisarts

Gemarkeer als spam
Geschreven door unknown
Beantwoord door 2 september 2015 20 11
Privé antwoord
Mijn dank voor je snelle antwoord

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB