Answer Question
0
0

Ik ben sinds laatste week van Juli gestopt met de pil en heb toen menstuatie gehad van 29 juli tot 2 augustus.

Nu heb ik al zeker 2 weken raar gevoel en misselijkheid, vermoeid en last van ogen, sinds gisteren heb ik ook steken in mn onderbuik wat vandaag nog aanwezig is.

Wel last van afscheiding en vanaf gisteren 1x perdag licht oranje achtige afscheiding gehad.

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 13 augustus 2015 16 56
89 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat zal door het stoppen van de pil zijn. Je lichaam moet ontpillen. De eerste maanden kunnen er onregelmatige bloedingen optreden.
De steken in de onderbuik en de afscheiding zouden ook van de eisprong kunnen zijn.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 13 augustus 2015 18 15
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB