0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Jana
Gevraagd op 26 mei 2021 17 14
30 bekeken

Hallo iedereen. Ik neem normaal gezien altijd mijn laatste pil de zaterdag maar ben deze keer perongeluk een dag later gestopt omdat ik van vel wissel als ik naar mijn vriend ga en dan heb ik soms niet echt een duidelijk overzicht wanneer mijn laatste pil is. (Buiten een app dan) Dus ik ben een dag later gesopt. (Zondag mijn laatste pil) nu zijn we al woensdag en er is nog steeds geen teken van mijn menstruatie en ik begin mij wat zorgen te maken. Kan dit dat 1 dag te lang de pil nemen, 22 ipv 21 dagen, zoveel invloed heeft op mijn menstruatie? Ik heb normaal 1-2 dagen op voorhand serieuze buikpijn, nu ook geen teken van.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 26 mei 2021 17 41
Privé antwoord

Dat kan idd komen omdat je 1 pil te veel hebt genomen. Gewoon rustig afwachten. Het is pas woensdag

Gemarkeer als spam
Geschreven door Jana
Beantwoord door 26 mei 2021 17 53
Privé antwoord

Moet ik dan ook een dag later starten? Maandag ipv zondag? Of gewoon zoals gewoonlijk? Bedankt voor jouw antwoord.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 26 mei 2021 17 59
Privé antwoord

Een stopweek heeft 7 pilvrije dagen. Als je dus op zondag de laatste pil slikt, begin je weer op een maandag

Gemarkeer als spam
Geschreven door Jana
Beantwoord door 27 mei 2021 9 30
Privé antwoord

Is nu al 4 dagen. Ik begin mij toch echt zorgen te maken te maken nu. Denk dat ik naar mijn huisarts ga. :(

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB