« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 24 juli 2018 21 41
37 bekeken

Heb 2 weken ciprofloxacine genomen vanwege een blaasontsteking, een aantal dagen geleden mijn laatste pil genomen. Het was ook gebeterd en leek er vanaf te zijn, maar sinds gisteren terug pijn aan blaas en ook een algemeen zwak gevoel, kan zo door mijn benen zakken.
Ben momenteel op vakantie en keer binnen 3 dagen terug. Wat kan ik op dit moment doen?

Bedankt!

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 25 juli 2018 2 24
Privé antwoord

Zorg dat je veel water drinkt en eventueel cranberry sap

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test