Answer Question
Categorie:
0
0

Na een week “de pil” te gebruiken krijg ik nu bloedingen. Moet ik me zorgen maken?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 15 januari 2022 19 03
35 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Is het de eerste keer dat je de pil gebruikt, of had je een stopweek gehad?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 15 januari 2022 20 31
De eerste keer. Op eerste dag laatdte bloeding begonnen.
( Anoniem at 16 januari 2022 7 39)
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat is dan niet zo vreemd. Je lichaam moet nog aan de pil wennen

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 16 januari 2022 15 56
Fijn om te lezen.
( Anoniem at 17 januari 2022 20 07)
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB