Answer Question
0
0

Goedemiddag,

Ik slik nu al zo’n 5 jaar seroplex 20mg nadat ik in een heftige depressie terecht ben gekomen. Hierdoor ging het lange tijd veel beter.
Echter, sinds een paar weken ben ik weer neerslachtig, somber, bang voor alles, trillen als een rietje, moeite met ademhalen enz
Is het mogelijk om tijdens het gebruik van antidepressiva toch een depressie te krijgen?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 13 december 2015 16 26
102 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Het is mogelijk dat de dosis die je hebt niet meer werkt en nu dus te laag is. Overleg met je arts.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 13 december 2015 16 42
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB