Answer Question
Categorie:
0
0

Ik heb best wel dun haar, waarschijnlijk vanuit mijn vader zijn kant uit aangezien mijn broertje mijn moeder haar haar heeft en dat is onwijs dik.

Hier ben ik erg jaloers om en tegenwoordig zit ik er ook best mee dat het dun is. Vooral bij ze aanzet (donkerblond haar)

Nu wil ik haarvitamines gaan slikken, maar las in een aantal reviews dat zodra mensen stopte met gebruik (vooral een bepaald merk), ze haaruitval kregen. Ja, dit is natuurlijk het laatste wat ik wil haha! Dit houdt mij onwijs tegen, maar als ik de positieve verhalen hoor denk ik toch ik wil een poging wagen.

Kan iemand uitleggen waarom je haaruitval kan krijgen na het stopen? Of als je goed afbouwt, heb je er dan minder last van?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 30 december 2021 15 15
20 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Ik zou het zo helaas niet weten.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 30 december 2021 15 30
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB