0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Xepmah
Gevraagd op 23 februari 2019 13 02
15 bekeken

Ik ben een man van bijna 70. Diabetes T2, Boezemfibreleren. Gebruik veel medicijnen. Metformine, Glimepiride, Insulotard, Furosemide, Lanoxin, Metrapolol, Allopurinol, Olbetam, Colcichine, Acenocoumerol, Enalapril, Nifedipine, (+Biergist en Knoflook-Visolie, Vitamine D). Ik gebruik Prednisolon naar behoefte (max 1 per dag). En Paracetamol.
Ik speel in een orkest (pauken) en hoop dat nog lang te kunnen doen, maar dan heb ik handen en armen nodig.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 23 februari 2019 18 18
Privé antwoord

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. De medicijnen kunnen daar een rol bij spelen. Bespreek het met je arts

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB