« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 27 juli 2018 15 00
19 bekeken

Hallo ik ben 29 jaar en ik slik de pil Microgynon.
ik ben vorige week Maandag begonnen met vloeien. pas afgelopen maandag nam het af. voor mij doen is dat langer dan normaal. nu heb ik nog steeds last van doorbraak bloeding en het stopt niet. wat moet ik nu doen?? weer een stop week inlassen??? want ik moet nog 11 dagen slikken. of met de huisarts dit probleem bespreken.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 28 juli 2018 1 37
Privé antwoord

Neem even contact op met je huisarts. Het zou kunnen dat je een andere pil nodig hebt

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test