Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 24 juli 2017 9 06
32 bekeken

Hallo, ik heb 3 maanden na mijn bevalling de mirena laten plaatsen. Dit vond midden mei plaats, we zijn nu bijna drie maanden verder en ik heb nog steeds last van krampen en onregelmatige bloedverlies wat langer aanhoud (minimaal een week) dan bij mijn gebruikelijke menstruatie (4-5dagen) voordat ik de mirena plaatste. Dokter heeft na 4 weken plaatsing al gekeken of alles goed zat omdat ik Zulke pijn had en volgens hem zat het goed. Is dit normaal ?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 24 juli 2017 11 34
Privé antwoord

De eerste maanden kunnen er wel onregelmatige bloedingen optreden. De krampen passen daar dan ook wel bij. Het kan echter zo zijn, da rt de spiraal voor jou niet de goede anticonceptie methode is. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB