Answer Question
0
0

Sinds 2 weken erge last van m’n nek, wat zorgt voor uitval van de linkerarm en tintelingen. Geen koorts oid wel soms draaierig of duizelig. Vorige week tramadol voor de pijn gehad en dat werkte, nu is m’n tramadol op en is de pijn 3x zo erg terug met hierbij ook zweet uitbraken, misselijk en het ontzettend warm hebben. Wat kan dit zijn en wat kan ik hiermee?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 31 augustus 2021 11 19
27 bekeken
Hoi, Zou je niet beter met je klachten een verwijzing voor een neuroloog kunnen vragen? Lijkt mij verstandiger dan online zoeken/ vragen wat het zijn kan. Bij neurologische klachten kan snel handelen van enorm belang zijn om blijvende schade te voorkomen,zeker als je het over uitvals verschijnselen hebt Zou dus even nu de huisarts bellen en een spoed verwijzing vragen,ipv online op antwoord wachten.
( Suzan at 31 augustus 2021 12 27)
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB