Answer Question
0
0

vorige zaterdag had een vriend bij mij een injectie testosteron toegediend, nu laat ik dit al een aantal weken in me linker been zetten alleen vorige keer ging het niet zo soepel. Toen de naald er in werd gezet voelde ik pijn en er kwam pus/vet uit toen de spuit omhoog werd getrokken, me linkerbeen was ook dikker dan me rechterbeen. Nu twijfel ik of me linker been spier ontstoken is aangezien ik geen pijn voel en me been ook niet opgezwollen is alleen de spier voelt wel wat harder aan. Zou het ontstoken kunnen zijn? moet ik langs de huisarts?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 14 december 2015 21 19
118 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Zeer onverstandig om dat te laten doen door iemand die niet spuiten kan……(dat niet heeft geleerd) Er kan wel iets anders geraakt zijn dan alleen maar spierweefsel. Ik zou je inderdaad aanraden om naar de huisarts te gaan.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 14 december 2015 21 50
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB