Answer Question
Categorie:
0
0

Ik heb 2 weken geleden een oogontsteking opgelopen in Thailand. Hiervoor ben ik al 2 keer naar het ziekenhuis geweest omdat het zo erg leek. Tweemaal conjuctivus genoemd en oogdruppels met histamine en antibiotica gekregen, plus histamine pillen en ibuprofen de 2e keer.
Nu lijken mijn beide ogen sinds gisteren weer bijna normaal, maar ben ik ineens extreem lichtschuw geworden. Zo is het zelfs met pet en zonnebril op bijna onmogelijk om buiten te lopen.

Wat kan hier van de oorzaak zijn en welke actie kan ik het beste ondernemen?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 16 januari 2020 5 26
34 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Met de antibiotica had je uit de zon moeten blijven of je ogen goed beschermen tegen de zon. Het kan een gevolg van de ontsteking zijn. Je zou daar dan weer mee naar een arts moeten gaan.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 16 januari 2020 17 49
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB