0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Efie
Gevraagd op 1 februari 2019 11 17
39 bekeken

uit onderzoek en uitgebreid bloed onderzoek is hoogstwaarschijnlijk geen medische reden voor het extreeme zweten wat ik heb. De laatste tijd is het zweten dusdanig, dat ik haast niet meer de deur uit kan. Het zweten is over mijn hele lichaam.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 2 februari 2019 20 10
Privé antwoord

Hoe oud ben je? Ben je man of vrouw? Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?

Gemarkeer als spam
Geschreven door efie
Beantwoord door 3 februari 2019 16 20
Privé antwoord
man, 75 jaar geen drugs en weinig alcohol, maar wel medicijnen: Pantoprazol, Co-Renitec, Atorvastatina, Adiro, Bisoprolol en sinds kort Metformina.
Gemarkeer als spam
Geschreven door efie
Beantwoord door 3 februari 2019 16 22
Privé antwoord
man, 75 jaar geen drugs en weinig alcohol, maar wel medicijnen: Pantoprazol, Co-Renitec, Atorvastatina, Adiro, Bisoprolol en sinds kort Metformina.
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 3 februari 2019 22 06
Privé antwoord

Is het transpireren sinds het gebruik van de metformine toegenomen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door efie
Beantwoord door 5 februari 2019 10 38
Privé antwoord
Ja het is toegenomen en sinds medicijnen heb ik zelfs bij lichte inspanning 3 x een explosie gehad van zweten, waarvan ik haast niet meer droog werd. sinds 9 januari gebruik ik metformina 850 2 x per dag. Bij tussen tijdse controle was mijn suiker zo goed als normaal.
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 5 februari 2019 20 48
Privé antwoord

dan zal het toch door de metformine komen. Bespreek het met je arts

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB