« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 14 februari 2019 12 02
3 bekeken

Ik woon in Polen, verzekerd in Nederland.
Ik kreeg doktersrecept voor Neurovit = 100 mg B1, 200mg B6 en 0,2 mg B12 2 keer per dag.
op de verpakking staat niet dat het vitamines zijn, wel de latijnse naam.
na 2 dagen kreeg ik tintelingen in hand, nek, onderbenen achterkant en onderarmen onderkant.
na 2 weken was meeste over, maar hand heb ik nog altijd tintelingen en zeer slecht bewegen, pink,ringvinger en middenvinger kan ik weinig mee doen en niet recht krijgen en niet iets vasthouden,
dat duurt al 4 maanden.
zelf onderzoek naar B6 laten doen, waarde was dubbel zo hoog als het maximum.
huisdokter en neuro specialist schrijven voor dat ik geen B6 mag gebruiken en schrijven voor dat ik wel
Neurovit moet gebruiken 1 keer per dag.
Wat kan ik doen. Servaas de Lint

« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test