Answer Question
Categorie:
0
0

Hallo
Ik ben sinds juni gestopt met de pil om voor een tweede kindje te gaan .
Nu is het zo dat ik sinds vorige maand paar dagen voor de menstruatie zelf al bloed verlies tijdens het plassen en soms klein beetje zo
Vorige maand kwam er na 3 dagen beetje bloedverlies toch mijn menstruatie en nu is het weer precies het zelfde
Is dit gewoon normaal ?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 20 oktober 2017 12 20
29 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat kan inderdaad normaal zijn. j menstruatie begint eigenlijk gewoon iets eerder…

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 20 oktober 2017 16 12
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Pilgebruik bevordert oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Dit kan allerlei klachten geven. Daarnaast zorgt pilgebruik voor de onttrekking van allerlei voedingsstoffen aan je lichaam, zoals zink, vitamine B en C en magnesium. stoffen die belangrijk zijn voor je hormonen. Op internet genoeg te vinden over oestrogeendominantie en hoe je er wat aan kan doen middels voeding en aanvullende middelen. Onder andere natuurlijke progesteroncrème. Dat helpt om je menstruatie te normaliseren.

Gemarkeer als spam
Geschreven door Anoniem
Beantwoord door 23 oktober 2017 17 34
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB