0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 29 januari 2020 20 20
27 bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag sinds vorige week vrijdag zit aan prednison omdat ik piep en me longen vol zitten. Maandag en dinsdag op controle geweest nog geen verbetering. Nu ben ik sinds gisteren gestopt met hoesten voel benauwder ( ondanks dat de saturatie meter mooi schommeld tussen de 94-97. Nou voel ik sinds vanmiddag gewoon niet oké moe, oprukkende ogen, pijn in me hoofd en soms heb ik idee dat ik om ga. Wil wel vertellen dat ik diabetes heb sinds kort. Ik wil niet steeds naar de huisarts toe dan voel ik me zo opdringerig… maar wat kan ik het beste doen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 30 januari 2020 16 05
Privé antwoord

Ik zou toch maar even contact opnemen met de huisarts

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB