Answer Question
Categorie:
0
0

Ik heb vandaag een enjectie gekregen ik mijn schouder tegen slijmbeursonsteking.
Ik heb nu 10 keer zo veel pijn ik kan niet slapen van de pijn wat kan mis gegaan zijn

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 1 december 2021 4 44
36 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Hoi,
Dat is normaal na zo'n injectie,dat je eerst meer pijn krijgt.
Na een paar dagen zal dat weer afzakken.
Als dat niet zo is, of als je koorts krijgt, moet je even contact opnemen met je huisarts of de arts (via de poli ) die de spuit gezet heeft.
Je kunt pijnstillers gebruiken als je er veel last van hebt.
Dit zou je arts je ook verteld moeten hebben,of als het in het ziekenhuis is gedaan,staat het in de patiënten folder over de betreffende injectie.

Gemarkeer als spam
Geschreven door Suzan
Beantwoord door 1 december 2021 8 31
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB