Answer Question
0
0

Beste,

Sinds ik in 2014 werd getroffen door een hartstilstand,heb ik steeds last van kriebelhoest.
Ik gebruik nu nog 4 medicijnen per dag
Acetylsalicylzuur,Bisoprolofumaraat,Crestor en Pantoprazol
Ben al menigmaal bij de huisarts geweest en nu wordt geadviseerd Pantoprazol te verdubbelen
Ik heb geen maagklachten

Mijn vraag aan u

Is dit een goed besluit aangezien dit steeds terugkeert

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 27 oktober 2017 11 09
106 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Pantoprazol tegen kriebelhoest is wel een vreemd besluit…Ik zou met de klachten toch een verwijzing vragen voor de longarts voor verder onderzoek of het met de cardioloog bespreken, waar je waarschijnkijk nog onder behandeling bent.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 27 oktober 2017 11 19
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB