Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Kim
Gevraagd op 23 november 2018 10 14
24 bekeken

Ik ben een 29 jarige man en slik sinds 7 maanden 1x in de 3-4 dagen 1 tablet oxazapam 10mg om te slapen. Ik heb een zware burn-out met te laag cortisol en mijn lichaam is erg verzwakt. Ik geloof dat de oxazepam mijn symptomen verergerd. Ik heb nog geen hogere dosis hoeven nemen om hetzelfde effect te krijgen maar als ik ze niet neem is mijn slaap erg slecht en word ik meerdere keren per nacht wakker.

Ik weet niet of ik zomaar kan stoppen en of ik ontwenningsverschijnselen kan verwachten met deze dosering. En als ik af zou bouwen ipv in een keer stoppen hoe lang zou dit traject dan duren?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 26 november 2018 2 42
Privé antwoord

Je zult zeker 3 weken moeten afbouwen. je kunt er niet zomaar mee stoppen na 7 maanden

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB