Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 31 mei 2021 9 08
23 bekeken

Hi, ik ben sinds 2 dagen gestart met een antibiotica kuur omdat ik een onsteking heb in het bekken, ik slik 2x daags 100 mg Doxyxycline. Nu ben ik opeens ongesteld geworden, terwijl dit een week te vroeg is. Ik maak me hier best zorgen om, want ik wil graag zwanger worden en een onregelmatige cyclus helpt daar niet bij. Kan dit een bijwerking zijn van de antibiotica? Ik heb al enige tijd last van bloedverlies tussen de menstruaties door, ook voor mijn ontsteking. Ik ben erg bang dat ik eigenlijk helemaal niet meer zwanger kan worden met dit soort problemen elke keer. Ik ben 35 jaar en normaal had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. De maand hiervoor was deze opeens 23 dagen en nu 20.

Groet, Anoniem

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 31 mei 2021 16 24
Privé antwoord

Ik denk niet dat de antibiotica daar invloed op heeft. Gebruikte je voorheen de pil of en ander hormonaal contraceptiemiddel?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Anoniem
Beantwoord door 31 mei 2021 19 44
Privé antwoord

Nee, ik slik geen anticonceptie. De schommelingen in de cyclus baren me nogal zorgen, vooral omdat ik er voorheen de klok op gelijk kon zetten.

Groet

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 31 mei 2021 19 45
Privé antwoord

Dan is het goed om ermee naar de huisarts te gaan

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB