« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 2 oktober 2018 18 05
12 bekeken

We hebben een goede relatie,sex etc is ook goed.
Tot ik verslaafd raakte aan pijnstillers TRAMADOL 8 x 50 mg / 3x 200 mg per dag dat is 1000 mg per dag.
Ik had totaal geen zin meer in sex ,terwijl ik voor ik verslaafd hier aan raakte niet van mijn vriendin kon afblijven.
Mijn vriendin geloofd niet dat het van de TRAMADOL komt,ik zelf weet het zeker.
Zei denkt dat ik niet meer van haar houdt of iets dergelijks.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 3 oktober 2018 11 11
Privé antwoord

Dat zal zeker van de Tramadol zijn. Ga naar de huisarts en schakel professionele hulp in!!!

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test