Answer Question
Categorie:
0
0

Op dit moment ben ik aan de pil om mijn menstruatie na 14 maanden weer opgang te laten komen. Hiervoor was mijn mentruatieperiode om de 3maanden vanaf 15 jarige leeftijd. Meestal een week voor mijn menstruatie periode heb ik last van migraine. Op dit moment heb ik al een nurofen en een sumatriptan (van huisarts) in genomen, maar de klachten worden niet minder. Wat kan ik hier nu verder aan doen? Mijn leeftijd is 19jaar.

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 25 november 2015 9 50
99 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Aan de migraine zelf zal niet veel te doen zijn, behalve dan pijnstillers gebruiken.
Ik denk wel dat het goed zou zijn om naar de gynaecoloog te gaan, om uit te laten zoeken waarom je menstruaties uitblijven. Ik denk niet deat de anticonceptiepil hier de goede oplossing voor is.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 25 november 2015 11 37
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB