Answer Question
Categorie:
0
0

Ik slik de pil al meer dan een jaar. En heb geen bijwerkingen gehad van de pil (geen opvallende in iedergeval). Nu werd ik laatst ongesteld van 14 t/m 17 november em het aantal dagen en de tijd was in orde. Alleen mijn afscheiding was niet rood maar bruin en heb iedere dag maar één maandverbandje gebruikt, elke dag maar een mini streepje bloed. Moet ik me hier na 1x zorgen over maken?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 18 november 2019 21 24
41 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Het zal geen probleem zijn. Alleen als je het de volgende keer weer zou hebben, ga je wel even naar de huisarts. Misschien moet je dan van pil wisselen.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 18 november 2019 21 36
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB