Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 19 juli 2017 21 06
31 bekeken

Hallo
Ik slik al 2 jaar de pil alleen na de stop weken ben ik vergeten te beginnen met de pil na een paar dagen of een week was ik weer begonnen met de pil na 3 dagen de pil te slikken heb ik onveilig sex gehad met mn vriend, nu kom ik er achter dat de pil dan dus niet werkt ik heb na 3 dagen een morning after pil gehaald..
Ik heb nu last van pijnlijke tepels en last van veel afscheiding
Kan ik zwanger zijn?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 19 juli 2017 22 04
Privé antwoord

Dat zou kunnen. Je was wat laat met de MAP… Maar als je de MAP kort geleden hebt genomen kunnen het ook bijwerkingen zijn
Bovendien moet je er rekening mee houden, dat de pil tot na de volgende stopweek niet meer betrouwbaar is door de MAP

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB