0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door sylvia
Gevraagd op 29 november 2017 14 44
26 bekeken

Kan mijn bloeddruk, duidelijk verhoogd zijn na ongeveer 2 weken van cortisonespuit in schouder. deze is normaal ook al hoog, slik lisonapril 10 mg en metroprolol 25 mg. Heb een andere aanleg van vaten.
Deze liggen verkeerd aangelegd aan de achterkant hart.

Mijn huisarts gaf aan dt het wel mogelijk zou zijn, maar de orthopead zei dat het flauwekul was. echter ik heb nu al enkele dagen zeer hoge bloeddruk. 210 over 110 is de piek. Vooral bij inspanning, gespreksvoering etc.werk zeg maar

hartelijk dank, ben wat wanhopig, ook bloedneus spontaan gekregen deze week, nog nooit gehad

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 29 november 2017 14 50
Privé antwoord

Cortison kan de bloeddruk tijdelijk verhogen maar niet naar 2 weken nog. Ga dus naar de cardioloog hiervoor.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB