0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door J.G.N.v.D.
Gevraagd op 11 december 2018 21 49
53 bekeken

wat te doen na steeds terugkerende blaasontsteking? 9 kren /nitrofurotoine?monuril , cranbarrys en sinds3weken vaginale creme weer hetzelfde liedje
. ik wordt moedeloos! ben 83 jaar en slik med tegen hart en vaatziekten,prikkelbare darm , bloedverdunners. Geen verzakkingen geconstateerd! m. vr dank J.G N v D.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 11 december 2018 21 54
Privé antwoord

Welke medicijnen gebruik je precies?

Gemarkeer als spam
Geschreven door J.G.N.v.D.
Beantwoord door 11 december 2018 22 07
Privé antwoord
bis200.hydrochil thias,12,5.oprolfum.2,5 , candesartan cilex 8, cyress, 10. flecainideac ret ,200.hydrochl, 12,5. mebever hcl ret,200.verapam,hcl,120 mg.
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 11 december 2018 22 18
Privé antwoord

Je geneesmiddelen en dan met name de candesartan zou een oorzaak kunnen zijn. Bespreek het eens met de cardioloog

Gemarkeer als spam
Geschreven door J.G.N.v.D.
Beantwoord door 11 december 2018 22 35
Privé antwoord
doe ik! vriendelijk dank!

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB